Bokningsregler

Sankt Anna Resort

Allmänt

En bokning är bindande i och med att den bekräftats. Detta kan ske muntligen, skriftligen eller via bokningssystemet. Kom ihåg att informera oss om det förekommer eventuella allergier eller önskemål gällande er bokning.

Juridiskt namn: Idéhusen Stenbrinken AB
Organisationsnummer: 556809-7041

Ankomst och Avresa

Incheckning från 15.00, utcheckning senast 11.00.

Sen ankomst

Rummet är reserverat för ankomst senast 18.00 om inte senare tidpunkt överenskommits. Meddela oss alltid om ni anländer senare än 18.00.

Avbokningsvillkor

Avbokning av enstaka rum kan göras kostnadsfritt fram till 15.00 dagen före ankomst, vid senare avbokning debiteras kostnaden för ett dygn.

Avbokning gällande gruppbokningar (fler än 10 personer), enligt Visitas avbokningsregler: avbokning kan göras utan kostnad fram till 4 veckor före ankomst. Vid avbokning 2-4 veckor före ankomst debiteras 50% av totalbeloppet. Vid avbokning senare än 2 veckor före ankomst debiteras totalbeloppet.

Betalning

Kort (Visa, Mastercard, AMEX, Diners) på bokningssidor, Swish på plats och distans.

Vi är ett kontantfritt hotell.

Pris i bekräftelsen är inklusive moms.

Reklamation

Om du har några problem under din vistelse, vänligen kontakta oss på telefon 0121-10 555 så att vi har möjlighet att lösa problemet. Om problemet inte kan lösas på plats, eller om du har ytterligare bekymmer, ber vi dig skicka en detaljerad beskrivning av ditt ärende via e-post på info@sanktannaresort.se.

Vi strävar efter att svara på alla reklamationer omgående. Efter att ha mottagit din reklamation kommer vi att utreda situationen och föreslå en lämplig lösning. Denna kan inkludera, men är inte begränsad till, återbetalning, ombokning eller kompensation för eventuella olägenheter.

Om din reklamation leder till en återbetalning, kommer detta att utföras via samma betalningsmetod som användes vid bokningen. Observera att det kan ta upp till 14 arbetsdagar för återbetalningen att synas på ditt konto.

Kommentarer och feedback

Vi uppskattar all feedback från våra gäster och vi tar alla synpunkter på allvar. Din feedback hjälper oss att förbättra vår service och göra S:t Anna Resort till ett bättre ställe för alla våra gäster.